Pieni mielipide 4.9.2017 Siitä on ollut paljon puhetta. Siitä, että nainen on naisihminen. Siitä, että mies on mies. Kielenkäyttö kuuluu tasa-arvotyöhön, meillä on tasa-arvolaki ja työpaikat tarvitsevat tasa-arvosuunnitelman. Tasa-arvoa sinne. Tasa-arvoa tänne. Entä yrityksille? Osallistummeko mekin tasa-arvotyöhön? No, jos haluamme. Täältä pesee bloggaajan pieni mielipide, kannanotto ja tasa-arvoisesti kaikille tarkoitettua tasa-arvoasiaa. Puhe on vellonut ammattinimikkeissä. Lakimies voi olla myös nainen ja lentoemäntä voi olla mies. Jotkut ovat puolesta ja osa vastaan. Maailma muuttuu, Suomi muuttuu ja muuttaa kieltään. Oletteko huomanneet, kuinka monta ei lainkaan sukupuolineutraalisti nimettyä yritystä ja brändiä meillä täällä Suomessa on. Jo pelkästään Seinäjoella saatan ostaa mekon ja sukkikset Pukumiehestä, voin seurata Seinäjoen Peliveljien -05-06 syntyneiden tyttöjen salibandyharjoituksia Urheilutalolla ja mennä kaupan kautta kotiin ja ostaa Reissumiestä. Yrityksillä on nyt mahdollisuus ajaa tasa-arvoasiaa ja muuttua maailman mukana. Seuraavat sukkikset voin ostaa Pukuihmisestä ja salibandyharjoitukset voisivatkin olla Seinäjoen Pelisisarusten. Reissumiehestä tulisi ihan vain Reissaaja ja leipäpussissa voi ruotsalaisten mukaan olla han, hon tai hen. En ole tullut aivan pöperöksi. Olen vain miettinyt, että voiko yritys hyötyä tästä kantaaottavasta nimenmuutoksesta ja ajaa kaikkien yhteistä asiaa. Sukupuolineutraalibrändi. Patentoin tämän. En usko, että tälle uudissanalle on käyttöä vielä hetkeen tai ei ehkä koskaan. Nimittäin seuraavaksi joku keksii, että kielenmuuttaminen ei tuokaan tasa-arvoa, vaan tarvitaan tekoja. Kielenmuuttaminen on teko, kyllä, mutta tarkoitan jotain konkreettisempaa. Moukaroidaan lasikattoja -konkreettista tai ajetaan rekalla lasikaton läpi -konkreettista. Ja tämän jälkeen mennään porukalla Seinäjoen Peliveljien matsiin ja jatkoille Toijalan Leskirouvaan. Nämä nimet ovat hyvät näin. - Marika - Tämä homma ei hauista tarvi 18.8.2017 Pieni mielipide 2.10.2017 Lue tästä >> Lue tästä >> Lue tästä >> Lue tästä >> Voitteko uskoa 26.9.2017 Lue tästä >> Lue tästä >> Otetaanko oppia Kurttilalta? 20.10.2017 Lue tästä >> Lue tästä >> Lue tästä >> Lue tästä >> Vanha juttu 11.12.2017 Lue tästä >> Lue tästä >> Henkilöbrändi Lue tästä >> Lue tästä >> Seuraavaksi otammeyhteen olympialaisissa 27.1.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Kiirettä pitää 6.2.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Lue tästä >> Lue tästä >> Markkinoinnista lääke menestykseen 5.4.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Kuluttajan kissanpäivät 4.5.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Evästeitä ja Leviksiä 11.5.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Mainontaa luovuuspäissään 5.6.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Bloggaaja pakkaa elämän  laukkuun 13.6.2018 20.1.2018 Brändiasiaa 6.11.2017 Lue tästä >> Lue tästä >> Erinomaisuudesta 3.8.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Avaruudessa ollaan 23.8.2018 SEI NÄ JOELLE Lue tästä >> Lue tästä >> 11.12.2018
Maastoutunut myyjä asiakasmarkkinoinnin ytimessä
mainostoimisto ZOOMI
mainostoimisto ZOOMI