Henkilöbrändi 16.1.2018 Brändejähän me kaikki olemme Tällä hetkellä Suomessa rakennetaan näkyvästi ainakin kahdeksaa henkilöbrändiä. Jokainen presidentinvaalien ehdokas markkinoi ja mainostaa itseään sekä luo itsestään brändiä. Henkilöbrändi syntyy samoin periaattein kuin yrityksen brändi. Brändin luominen ei ole helppoa. Henkilön omat visiot tulevaisuudesta tulee kaupata yleisölle uskottavasti niin, että henkilö ylipäätään on brändin arvoinen. Kaikki eivät kuitenkaan ole brändin arvoisia. Henkilöbrändin luominen voi myös epäonnistua ja leiman saanut brändi voi joutua syvälle suohon ja upota tai olla onnekas ja nousta pintaan. Miten presidenttiehdokkaat onnistuvat jakamaan omia ajatuksiaan, tietämystään sekä arvojaan niin, että mahdollinen äänestäjä ostaa ehdokkaan ajatukset? Niin kuin brändikin, myös henkilöbrändi syntyy ihmisten mielissä. Presidenttiehdokkaiden kohdalla vahvin brändi on varmasti ehdokkaalla, joka ei henkilöhistoriassaan ole pahoin epäonnistunut tai sanonut jotain ajattelematta. Henkilöbrändäyksen onnistuminen vaatii muutakin kuin epäonnistumisien välttelyä. Ihmiset arvostavat muun muassa henkilön aitoutta, oikeudenmukaisuutta sekä karismaa. Kaikkien tähtien ollessa suotuisassa asennossa ehdokkaalle, luulisi henkilöbrändäyksen onnistuvan ja ehdokkaan saavuttavan toivomansa yleisön. Henkilöbrändi on vahva, kun se on aito ja herättää tunteita. On kuitenkin mahdollista, että hyvä henkilöbrändi on syntynyt näyttelemisellä, suodatetuilla sanoilla ja viisaamman ajatuksilla. Vahvan henkilöbrändin omaava voikin olla koko elämänsä hyvin näytellyt, joten yleisö olkoon edelleen kriittinen, mutta lempeä. Olettakaamme kuitenkin, että erotamme aidon henkilöbrändin tekemällä tehdystä. Vaali-iloa!  -Marika- Tämä homma ei hauista tarvi 18.8.2017 Pieni mielipide 2.10.2017 Lue tästä >> Lue tästä >> Lue tästä >> Lue tästä >> Voitteko uskoa 26.9.2017 Lue tästä >> Lue tästä >> Otetaanko oppia Kurttilalta? 20.10.2017 Lue tästä >> Lue tästä >> Lue tästä >> Lue tästä >> Vanha juttu 11.12.2017 Lue tästä >> Lue tästä >> Henkilöbrändi Lue tästä >> Lue tästä >> Seuraavaksi otammeyhteen olympialaisissa 27.1.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Kiirettä pitää 6.2.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Lue tästä >> Lue tästä >> Markkinoinnista lääke menestykseen 5.4.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Kuluttajan kissanpäivät 4.5.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Evästeitä ja Leviksiä 11.5.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Mainontaa luovuuspäissään 5.6.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Bloggaaja pakkaa elämän  laukkuun 13.6.2018 20.1.2018 Brändiasiaa 6.11.2017 Lue tästä >> Lue tästä >> Erinomaisuudesta 3.8.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Avaruudessa ollaan 23.8.2018 SEI NÄ JOELLE Lue tästä >> Lue tästä >> 11.12.2018
Maastoutunut myyjä asiakasmarkkinoinnin ytimessä
mainostoimisto ZOOMI
mainostoimisto ZOOMI