Markkinoinnista lääke menestykseen Bloggaaja on edelleen ja hengittää markkinointia näin pienen irtioton jälkeenkin. Kiireet on toistaiseksi kesytetty ja mietinnässä on markkinoinnin suhde yrityksen menestykseen. Onko olemassa markkinoinnin tapoja, jotka takaavat menestyksen? Menestykseen vaaditaan laatua, niin tuotteissa kuin palveluissakin. Toinen yritys saavuttaa halutun menestyksen halvan hinnan avulla ja toinen puolestaan lyö voitoiksi suurella markkinaosuudella. Menestymiseen tarvitaan innovaatioita, tuotekehitystä, jotain uutta, lainattua, vanhaa ja sinistä. Lipsahti menestyneen avioliiton resepti. Menestyt, jos yllätät asiakkaan ja ylität asiakkaan odotukset. Menestyt, jos olet rohkea ja kipuat kasvaville markkinoille. Väitän, että erottuakseen muista, yritys tarvitsee enemmän kuin yhden erottuvan tekijän. Markkinointiratkaisut tulee koostua omista, yritykselle suunnitelluista, sille ominaisista piirteistä ja toiminnoista. Väitän, että se ei riitä, jos yritys tekee jotain hiukan paremmin kuin sen kilpailija, jos se tekee samoja toimintoja kilpailijan kanssa. Sekava soppa, jonka pointti tulee tässä: Onko yrityksellä strategiaa, jos se pyrkii tekemään kilpailijansa toimet paremmin? Eli toteuttaako yritys tällöin kilpailijansa strategiaa ja onko se kilpailijaansa vain operatiivisesti parempi? Operatiivinen tehokkuus ei ole strategista neroutta, vaan jotain, mikä jää lopulta jalkoihin.  Miten markkinointia voitaisiin suunnitella menestymisen unelmaa tukevaksi? Ja taas pukkaa listaa. 1. Aloittava yritys panostaa tietenkin asiakashankintaan. Tämän jälkeen panosta asiakkaiden huolenpitoon. 2. Hinnoittele tavoitteellisesti, älä kustannuksiin ja katemarginaaliin perustuen. 3. Yhtenäistä markkinointi. Tee markkinoinnista kokonaisuus. 4. Vastaa tuotteella tai palvelulla asiakkaan tarpeeseen ja ymmärrä niitä. Älä vain myy myymisen ilosta. 5. Markkinoi asiakkaalle, jolle pyrit tuottamaan ylivertaista arvoa.  - Marika - 5.4.2018 Tämä homma ei hauista tarvi 18.8.2017 Pieni mielipide 2.10.2017 Lue tästä >> Lue tästä >> Lue tästä >> Lue tästä >> Voitteko uskoa 26.9.2017 Lue tästä >> Lue tästä >> Otetaanko oppia Kurttilalta? 20.10.2017 Lue tästä >> Lue tästä >> Lue tästä >> Lue tästä >> Vanha juttu 11.12.2017 Lue tästä >> Lue tästä >> Henkilöbrändi Lue tästä >> Lue tästä >> Seuraavaksi otammeyhteen olympialaisissa 27.1.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Kiirettä pitää 6.2.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Lue tästä >> Lue tästä >> Markkinoinnista lääke menestykseen 5.4.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Kuluttajan kissanpäivät 4.5.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Evästeitä ja Leviksiä 11.5.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Mainontaa luovuuspäissään 5.6.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Bloggaaja pakkaa elämän  laukkuun 13.6.2018 20.1.2018 Brändiasiaa 6.11.2017 Lue tästä >> Lue tästä >> Erinomaisuudesta 3.8.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Avaruudessa ollaan 23.8.2018 SEI NÄ JOELLE Lue tästä >> Lue tästä >> 11.12.2018
Maastoutunut myyjä asiakasmarkkinoinnin ytimessä
mainostoimisto ZOOMI
mainostoimisto ZOOMI