Bloggaaja pakkaa elämän laukkuun 13.6.2018 Brändille uskollisena bloggaaja pakkaa Curv-teknologian omaavan matkalaukun, sillä sisällä tarvitaan tilaa ja ulkona iskunkestävyyttä. Eikä laukku saisi painaa enemmän kuin Pirkka-mysli, joka muuten maksaa kiinalaisessa verkkokaupassa 9 euroa, tai litran maito. Hurraa-huuto Samsonitelle, matkalaukkujen Messille. Myös bloggaaja on saatu vahvan markkinoinnin ja kivenkovan brändin avulla investoimaan ikuiseen koko elämän vetävään matkalaukkuun. Syytän tästä Samsonitesta syntynyttä brändimielikuvaa, sitä kollektiivista kuluttajan kokemusta, joka syntyy yksittäisen kuluttajan brändiin kohdistuvista tunteista ja mielikuvista. Tämä mieletön mielikuva on muodostunut tuotteen käyttö- ja laatukokemuksesta tai esimerkiksi tuotteen hinnan luomista odotuksista. Mitä enemmän euroja, sitä enemmän laatua. Näin on oltava. En usko, että kenellekään tulee Samsonitesta muuta mieleen kuin matkalaukku. Samsoniten brändimielikuva on myönteinen ja vahva. Markkinaosuuskaan ei ole hassumpi. Samsoniten asiakkaiden mielikuva sen tuotteiden paremmuudesta ja vahvuudesta voi johtua siitä, että brändi on vanha ja dominoinut toimialaa pitkään. Brändin tulee olla kuluttajan näkökulmasta haluttava visuaalisesti sekä verbaalisesti, jotta kuluttaja muistaa sen. Kuluttaja ei välttämättä tarvitse paljon tietoa ostopäätöstä tehdessään, joten brändin haluttavuudella voi olla iso vaikutus kuluttajan ostopäätökseen.  Oikeastaan bloggaaja investoi Samsoniteen jo pelkän sloganin takia. Life is a Journey. Elämä on matka. Hemmetti sentään! Bloggaajankin elämä on matka ja kyllähän matkalle tarvitaan koko elämän vetävä matkalaukku. Olkoon se siis Samsonite.  -Marika- Tämä homma ei hauista tarvi 18.8.2017 Pieni mielipide 2.10.2017 Lue tästä >> Lue tästä >> Lue tästä >> Lue tästä >> Voitteko uskoa 26.9.2017 Lue tästä >> Lue tästä >> Otetaanko oppia Kurttilalta? 20.10.2017 Lue tästä >> Lue tästä >> Lue tästä >> Lue tästä >> Vanha juttu 11.12.2017 Lue tästä >> Lue tästä >> Henkilöbrändi Lue tästä >> Lue tästä >> Seuraavaksi otammeyhteen olympialaisissa 27.1.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Kiirettä pitää 6.2.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Lue tästä >> Lue tästä >> Markkinoinnista lääke menestykseen 5.4.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Kuluttajan kissanpäivät 4.5.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Evästeitä ja Leviksiä 11.5.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Mainontaa luovuuspäissään 5.6.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Bloggaaja pakkaa elämän  laukkuun 13.6.2018 20.1.2018 Brändiasiaa 6.11.2017 Lue tästä >> Lue tästä >> Erinomaisuudesta 3.8.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Avaruudessa ollaan 23.8.2018 SEI NÄ JOELLE Lue tästä >> Lue tästä >> 11.12.2018
Maastoutunut myyjä asiakasmarkkinoinnin ytimessä
mainostoimisto ZOOMI
mainostoimisto ZOOMI